Ін май хамбл апініен;), нічога наватарскага у артыкле няма. Справа ў тым, што пытанне “профіту” ад продажы дыскаў актуальна для усей музычнай індустрыі. Мы жывем у постіндустрыяльным грамадстве, дзе той, хто мае інфармацыю, той і пануе, той і кіруе балем, а тыя нешматлікія хітрадупыя кексы, якія маюць досыць мазгоў, каб гэту інфармацыю красці і прадаваць, жывуць шакаладна. Прагрэс упэўнена рухаецца наперад (?), далей да светлай будучыні, у якой чалавецтва, менавіта, калі адчуе пах вялікіх грошаў, такі знойдзе панацею ад нявылечнай хваробы, імя якой парушенне аўтарскіх праў.
Што да засілля няякаснай музыкі, то shit, вы толькі паглядзіце, што чыніцца з культурай у цэлым. Гэты працэс пастаўлен на прамысловыя рэйкі, машына па вырабе outright crap, якое потым будзе выдавацца за «культуру постмодерна, ліберальную культуру» працуе на поўную моц. Што да густаў, так гэта зусім нетры непраходныя. На музычным рынку былі, ёсць і будуць і лажа і шэдэўры. А навошта фільтраваць? Як кажуць ангельцы — tastes differ. Нармальнай тэндэнцыяй з'яўляецца толькі дасканаленне і паляпшэнне густу. Хтосьці да гэтага прыходзіць адразу, хтосьці не. c'est la vie ;)
Korpiklaani у Менску
nobody.one у Менску з Octobertour 2012
Cradle Of Filth у Менску
Што да засілля няякаснай музыкі, то shit, вы толькі паглядзіце, што чыніцца з культурай у цэлым. Гэты працэс пастаўлен на прамысловыя рэйкі, машына па вырабе outright crap, якое потым будзе выдавацца за «культуру постмодерна, ліберальную культуру» працуе на поўную моц. Што да густаў, так гэта зусім нетры непраходныя. На музычным рынку былі, ёсць і будуць і лажа і шэдэўры. А навошта фільтраваць? Як кажуць ангельцы — tastes differ. Нармальнай тэндэнцыяй з'яўляецца толькі дасканаленне і паляпшэнне густу. Хтосьці да гэтага прыходзіць адразу, хтосьці не. c'est la vie ;)