Цынція Вітхофт - жанчына-супярэчнасць
Апублікавана
у
Рэцэнзіі
У экстрэмальнай музыцы нашых дзён удзел жанчын не проста з’яўляецца нормай. Амаль што ў кожным чацвёртым/трэцім/другім гурце (залежыць ад напрамку) звычайна можна сустрэць дзяўчат, якія граюць на самых розных інструментах і часам даюць такі прасрацца хлопцам і па ўзроўню валодання гэтымі інструментамі (ці голасам) і па ўзроўню пафасу.
Усім вядомы імёны Анджэллы Госсоў, Сабіны Классен, Тар’і Турунен, Дора Пеш і яшчэ некалькіх соцень металёвых бабенцый. Аднак зараз надышоў час пазнаёміць грамадства з унікальным імем. Прашу любіць і шанаваць – Цынція Вітхофт (Cynthia Witthoft)!
Расла дзяўчына ў Фінляндыі ў сям’і родзічаў маці. З дзяцінства цікавілася рознымі музычнымі інструментамі (гітара, фортэп’яна, саксафон, банджа) і ў 1989 г. ва ўзросце 14 год стварыла першую панк-групу пад назвай “Polish Zombies”.
У гэты ж самы час яе бацька канчае жыццё самагубствам – ён аблівае сябе бензінам ў гаражы і падпальвае… Пасля гэтага ў Цынціі развіліся клептаманія і німфаманія. Яе садзяць у дом для вар’ятаў, адкуль яна праз пэўны час выходзіць з дзвюма новымі сяброўкамі-лесбіянкамі. Ствараецца новы праект, пачынаецца напісанне музыкі. Цынцію абвінавачваюць у плагіяце, аднак ёй гэта да аднаго месца.
Вакол яе складаецца шмат міфаў, быццам бы Цынцію Вітхофт затрымлівала паліцыя за спакушэнне непаўналетняй дзяўчыны; быццам бы яе немагчыма ўбачыць па-за межамі яе дома; быццам бы яна злосная бісэксуалка і практыкуе капрафілію. Ніводная плётка, тым не менш, ніколі не была пацверджана афіцыйна.
На сённяшні дзень ў яе дыскаграфіі налічваецца 8 альбомаў і 1 ЕР (вокладкі глядзіце ніжэй), у кожным з якіх мадэмуазель Вітхофт дае месцамі прасрацца Джо Сатрыані, Сціву Ваю, Полу Гілберту, Заку Уайлду, Інгві Мальмсціну і Джону Петруччы разам узятым. Па музыцы – гэта інструментальны прагрэсіўны метал з элементамі фолка, меодык дэза, паўэра, неакласікі і трывіяльнага хэві. Кожная кампазіцыя – хіт з вялікай літары. Каб усе натуралы некапрафілы некліптаманы ненімфаманы так пісалі!!! Браво, мадэмуазель Вітхофт!!!
1. 1996. Robot Black Metal (ЕР)
2. 1996. Death Experience
3. 2000. Singles and Contribution (Compilation)
4. 2001. In God We Cannot Trust
5. 2002. Girl of a Thousand Faces
6. 2003. Brazil Demon Possession.
7. 2005. Progressive Metal Experiment
8. 2007. Classy Metal & Charm Instrumental Collection (Compilation)
9. 2010. The Mortal Fishzilla.
Поўны спіс лесбійскіх відосаў пад яе музон можна зазірнуць тут Your text to link...
Усім вядомы імёны Анджэллы Госсоў, Сабіны Классен, Тар’і Турунен, Дора Пеш і яшчэ некалькіх соцень металёвых бабенцый. Аднак зараз надышоў час пазнаёміць грамадства з унікальным імем. Прашу любіць і шанаваць – Цынція Вітхофт (Cynthia Witthoft)!
Крыху біяграфіі
Пра нашу гераіню кажуць і яе музыка, і яе асоба. Яна нарадзілася ў 1974 г. у Варшаве. Бацька ў яе быў дэзерцірам нямецкай арміі, а маці – былой прастытуткай. Кажуць, што менавіта яе паходжанне вызначыла яе далейшыя паводзіны, хаця хто ведае?Расла дзяўчына ў Фінляндыі ў сям’і родзічаў маці. З дзяцінства цікавілася рознымі музычнымі інструментамі (гітара, фортэп’яна, саксафон, банджа) і ў 1989 г. ва ўзросце 14 год стварыла першую панк-групу пад назвай “Polish Zombies”.
У гэты ж самы час яе бацька канчае жыццё самагубствам – ён аблівае сябе бензінам ў гаражы і падпальвае… Пасля гэтага ў Цынціі развіліся клептаманія і німфаманія. Яе садзяць у дом для вар’ятаў, адкуль яна праз пэўны час выходзіць з дзвюма новымі сяброўкамі-лесбіянкамі. Ствараецца новы праект, пачынаецца напісанне музыкі. Цынцію абвінавачваюць у плагіяце, аднак ёй гэта да аднаго месца.
Вакол яе складаецца шмат міфаў, быццам бы Цынцію Вітхофт затрымлівала паліцыя за спакушэнне непаўналетняй дзяўчыны; быццам бы яе немагчыма ўбачыць па-за межамі яе дома; быццам бы яна злосная бісэксуалка і практыкуе капрафілію. Ніводная плётка, тым не менш, ніколі не была пацверджана афіцыйна.
Творчасць прыгажуні Цынціі, якой нават і не засадзіш, бо яна артадаксальная лесбіянка, блядзь
На сённяшні дзень ў яе дыскаграфіі налічваецца 8 альбомаў і 1 ЕР (вокладкі глядзіце ніжэй), у кожным з якіх мадэмуазель Вітхофт дае месцамі прасрацца Джо Сатрыані, Сціву Ваю, Полу Гілберту, Заку Уайлду, Інгві Мальмсціну і Джону Петруччы разам узятым. Па музыцы – гэта інструментальны прагрэсіўны метал з элементамі фолка, меодык дэза, паўэра, неакласікі і трывіяльнага хэві. Кожная кампазіцыя – хіт з вялікай літары. Каб усе натуралы некапрафілы некліптаманы ненімфаманы так пісалі!!! Браво, мадэмуазель Вітхофт!!!
Як і абяцаў, вокладкі (ў парадку жывой чаргі):
1. 1996. Robot Black Metal (ЕР)
2. 1996. Death Experience
3. 2000. Singles and Contribution (Compilation)
4. 2001. In God We Cannot Trust
5. 2002. Girl of a Thousand Faces
6. 2003. Brazil Demon Possession.
7. 2005. Progressive Metal Experiment
8. 2007. Classy Metal & Charm Instrumental Collection (Compilation)
9. 2010. The Mortal Fishzilla.
А вось некалькі відосаў пад яе музон, якія, шчыра кажучы не аб чым.:
Поўны спіс лесбійскіх відосаў пад яе музон можна зазірнуць тут Your text to link...
2 каментара
З такой гiсторыяй жыцця есць адно пытанне: Чаму яна грае не Brutal/Grind, а нейкi прагрэсiў?